25 en 26 mei - Reisverslag uit Sainte-Hermine, Frankrijk van joke en henk hierden - WaarBenJij.nu 25 en 26 mei - Reisverslag uit Sainte-Hermine, Frankrijk van joke en henk hierden - WaarBenJij.nu

25 en 26 mei

Blijf op de hoogte en volg joke en henk

26 Mei 2013 | Frankrijk, Sainte-Hermine

25 mei.
Vandaag een korte etappe. Ongeveer 230 km dus ruim voldoende tijd. Na het ontbijt kalmpjes de voorbereidingen voor de 4e etappe getroffen.Tegen half 11 vertrokken we. We hadden een een route via de route national uitgestippeld. De reis verliep voorspoedig totdat in Cholet bij Montsoreau Henk met de caravan een trottoirbandje meepakte. Bij de eerst volgende koffiestop bleek het wiel en de band gelukkig geen schade te hebben opgelopen maar van het glaswerk in de caravan was de helft door de klap gesneuveld en in alle kastjes was het een grote chaos.
Om half 4 werd camping Le Colombier in Sainte-Hermine bereikt. Er werd snel een plekje gevonden en konden nog tot ver in de middag van het zonnetje genieten.
26 mei.
Na een koude nacht (6 graden) zagen we door het caravanraam een blauwe lucht. Vandaag was een rustdag. Dus eerst ontbijten en daarna lekker in het zonnetje. We hadden een plekje uit de wind dus prima vertoeven. Na een paar uurtjes wentelen begonnen de velletjes al aardig te kleuren. In de namiddag werd de camping verkend en troffen we een aardig stel uit Limburg. We werden uitgenodigd voor een glaasje wijn en hebben gezellig zitten te kletsen. Morgen is wederom mooi weer voorspeld dus hebben we besloten om nog even te blijven.

• 26 Mei 2013 - 21:37

De Boeskooltjes:

Misschien de glazen met ducktape plakken? Whaha!

• 27 Mei 2013 - 09:40

Ad En Corry:

Het wordt dus al beter. Houd goede moed! Ook hier wordt het vandaag 20 graden. Wat is een mens toch weer blij als je zo'n wolkeloze blauwe lucht ziet. Veel plezier. En als je glaswerk stuk is, kun je weer eens wat nieuws aanschaffen. Ook leuk toch!

• 28 Mei 2013 - 10:00

Claimteam/contractbeheerder/facilitair Manager:

Dag vakantiegangers,

Jammer van je band, we hadden je graag een nieuwe verkocht.
    En Henk drink je nu uit de fles ?

Met vriendelijke groet
    Claimteam/contractbeheerder/facilitair manager

• 14 Juni 2013 - 10:20

Fred Van De. Wal:

Hallo joke en henk wij zijn fred en ellen van de wal uit hendriknido ambacht
    We vertrekken. De wal22e naar le colombier in frankrijk hebben jullie nog wat
    Tips en misschien nog wat meer foto,s van de camping? Dan zou ik dat graag van jullie horen en zien we gaan voor de eerste keer naar le colombier
    Hoor veel goede berichten maar weinig foto,s van de camping
    Als jullie wat hebben zouden jullie dan zou ik wat foto,s kunnen mailen
    Alvast bedankt
    Mag fred en ellen van de wal