de laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Almelo, Nederland van joke en henk hierden - WaarBenJij.nu de laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Almelo, Nederland van joke en henk hierden - WaarBenJij.nu

de laatste voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg joke en henk

31 Mei 2014 | Nederland, Almelo

Vandaag is het stralend weer in Almelo. De laatste spulletjes worden ingepakt en morgen vertrekken we. De eerste etappe voert ons naar de Weser en is ongeveer 180 km. We gaan vroeg op pad om nog voor de mittagsruhe op de bestemming te zijn. We gaan er van uit dat we dan nog een middagje campinggevoel kunnen opsnuiven. Het ligt in de bedoeling om maandag verder te trekken. De bestemming is dan het Spreewald. Dit ligt onder Berlijn en wordt net als Giethoorn wel "klein Venedig"genoemd. Hier vindt je net als in Giethoorn vele kanaaltjes en de bootjes zijn identiek aan die van Giethoorn. Maar daarover in de loop van de komende week meer.
Hier treffen we onze vrienden Truus en Wiebe Die net als wij aanvankelijk kozen voor Frankrijk, maar vanwege de weersverwachting net als wij, besloten om naar het oosten te trekken. Voor de komende periode is daar goed weer voorspeld en na de Pinksteren zelfs uitstekend weer.

• 31 Mei 2014 - 21:32

Frits:

joke-henk,wij wensen jullie een fijne vakantie,groetjes Annie -Frits

• 01 Juni 2014 - 07:54

Ad En Corry:

Heel veel plezier. Bij ons valt nu de regen met bakstenen uit de lucht (tropisch buitje). Tijd voor een lekkere massage.
    Geniet van je vakantie. We volgen jullie.

XXX

• 04 Juni 2014 - 08:21

Sas, Roger En Esmée:

Veel plezier en mooi weer!!!