dag 14-19 - Reisverslag uit Hreljin Ogulinski, Kroatië van joke en henk hierden - WaarBenJij.nu dag 14-19 - Reisverslag uit Hreljin Ogulinski, Kroatië van joke en henk hierden - WaarBenJij.nu

dag 14-19

Blijf op de hoogte en volg joke en henk

06 September 2012 | Kroatië, Hreljin Ogulinski

De internetverbinding is wederom slecht, dus een kort berichtje va de afgelopen dagen. Afgelopen zondag vertrokken vanaf ons mooie stekje in slovenie. De afstand naar Krk was 160 km. Dat was dus te overzien. We waren dan ook om 2 uur s' middags over en de camping was snel gevonden. Er was plaats genoeg dus konden we een plaatsje naar onszin uitzoeken. Later bleek er een huilbaby te zijn en een snurkende Duitse buurman. De eerstedag was een dag voor de verkenning dus werd er weinig ondernomen. Wel even een poosje op de terrassen bij de zee vertoefd en Joke heeft een verkoelend bab in zee genomen. Over de drank en het eten hebben we het deze keer niet, aangezien de typefouten daarmee gelijk worden geassocieerd. Dinsdag een wandeling langs de kust gemaakt vanaf decamping naar de stad Krk. Via een smal paadje en klouterend over rotsen lukte dat. Hier even rondgekeken. Echt 100% toeristisch. S'avonds zelf gekookt met een ........ De woensdag was wederom een luierdag en de zon liet af en toe verstek gaan. De avond werd besloten onder het genot van live muziek. Het genre was de jaren 70 en 80 dus, echt onze muziek. We hebben zelfs nog een dansje gemaakt. Donderdag was het bewolkt en hebben we een tochtje naar het vaste land gemaakt en verschillende dorpjes bezocht. Zo was Crikvenica de moeite waard. Helaas bij het verlaten van destad, knalde een duitser achter op onze auto en hebben we voor de 2e keer tijdens een vakantie schade opgelopen. gelukkig past de stekker van de caravan nog in het stopcontact en is de trekhaak nog bruikbaar. Tenslotte hebben we op het eiland Krk in Dobrinj een alleraardigst klein dorpje met fantastische panoramaśover de baai en het vaste land genoten van een voortreffelijk lunch. Dus vanavond wordt het een boterham. Naar het zich laat aanzien wordt het de komende 5 dagen fantastisch weer dus de verwachting is dat we nietvoor volgende week wonsdag verder trekken. we houden jullie op de hoogte.

• 06 September 2012 - 19:49

Saskia:

Dus nu moeten we uitzien naar een auto die met duktape aan elkaar geplakt is ipv een caravan??? Verder alles goed met jullie? Of ging het niet zo hard?
    Tip.... Lovran is ook een mooie plaats om naar toe te gaan.
    groeten van de boeskooltjes

• 10 September 2012 - 17:23

Ad En Corry:

Geen pijn in je nek van die Duitse botsing. Meestal hebben ze wat omvang waardoor het toch nog hard aankomt. Hopelijk is dit de laatste deuk in jullie vakantie. Geniet er verder van.